Analýza marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1939 a její použití ve vybrané firmě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Culík Končitíková, Gabriela
|
|
dc.contributor.author |
Horák, Stanislav
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:02Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:02Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42190
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářská práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci firmy Baťa a. s. do roku 1939, porovnat tyto principy s marketingovou komunikací vybrané firmy MarketSoul s.r.o. a stanovit určitá doporučení po vzoru firmy Baťa a. s.. V teoretické části se práce zabývá teorií marketingu, marketingové komunikace a jejími nástroji. Praktická část se věnuje analýze marketingové komunikace firmy Baťa a. s. do roku 1939 a firmy MarketSoul. Podstatou analýzy firmy Baťa bylo zpracovat data pocházející z dochovaných archivních dokumentů, provést jejich vyhodnocení a navrhnout určitá řešení ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace firmy MarketSoul. |
|
dc.format |
66 s. (15538 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
Tomáš Baťa
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication Tools
|
en |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
Service
|
en |
dc.subject |
Tomas Bata
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1939 a její použití ve vybrané firmě |
|
dc.title.alternative |
Analysis of the Marketing Communication of the Bata Company until 1939 and Its Application in a Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2018-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
A purpose of the bachelor thesis is the analysis of marketing communication of the Bata company till 1939, to compare these principles with a marketing communication of a selected company MarketSoul and make suggestion based on the Bata example. The theoretical part deals with a theory of marketing, marketing communication and its tools. The practical part deals with the analysis of marketing communication of the Bata company till 1939 and MarketSoul. The essence of the analysis of the Bata company was to process the data from preserved archive documents and make an evaluation to suggest certain solutions to improve current situation of the marketing communication of the company MarketSoul. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49971
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2018-05-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account