Analýza marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1939 a její použití ve vybrané firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1939 a její použití ve vybrané firmě |
Autor: |
Horák, Stanislav
|
Vedoucí: |
Culík Končitíková, Gabriela
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářská práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci firmy Baťa a. s. do roku 1939, porovnat tyto principy s marketingovou komunikací vybrané firmy MarketSoul s.r.o. a stanovit určitá doporučení po vzoru firmy Baťa a. s.. V teoretické části se práce zabývá teorií marketingu, marketingové komunikace a jejími nástroji. Praktická část se věnuje analýze marketingové komunikace firmy Baťa a. s. do roku 1939 a firmy MarketSoul. Podstatou analýzy firmy Baťa bylo zpracovat data pocházející z dochovaných archivních dokumentů, provést jejich vyhodnocení a navrhnout určitá řešení ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace firmy MarketSoul. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42190
|
Datum:
|
2017-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
49971
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet