Analýza komunikačního mixu 1. FC Slovácko
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Slinták, Karel
|
|
dc.contributor.author |
Hlůšek, Milan
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:02Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:02Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42189
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu 1. FC Slovácko a jejím cílem je celkové zhodnocení marketingové komunikace a navržení opatření k jejímu zlepšení. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsán marketingový komunikační mix, podstata komunikace s veřejností a rozčlenění cílových skupin. Důležitou částí je také začlenění analýz marketingového prostředí. Praktická část se zaměřuje na klub samotný, jeho strukturu, fungování a nástroje komunikace s veřejností. Dalším z bodů praktické části je rovněž charakteristika cílových skupin. Závěr praktické části je propojen s částí teoretickou, poněvadž k nalezení možných změn je nutno provést SWOT a PEST analýzu. Součástí práce jsou návrhy vedoucí ke zlepšení stávající situace fotbalového klubu. |
|
dc.format |
89 s. (131 480 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
1. FC Slovácko
|
cs |
dc.subject |
Uherské Hradiště
|
cs |
dc.subject |
fotbal
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
Communication mix
|
en |
dc.subject |
1. FC Slovácko
|
en |
dc.subject |
Uherské Hradiště
|
en |
dc.subject |
football
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.title |
Analýza komunikačního mixu 1. FC Slovácko |
|
dc.title.alternative |
Communication Mix Analysis of 1. FC Slovácko |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2018-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is aimed at the analysis of the communication mix of the 1. FC Slovácko football club. Its goal is to generally evaluate marketing communication and to design measures for its improvement. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part describes the marketing communication mix, the essence of communication with the public and the classification of the target groups. Analyses of marketing environments are also an important part of the thesis. The practical part deals with the club itself, its structure, operation and means of communication with the public. The characteristics of the target groups forms another section of the practical part. The conclusion of the practical part is interconnected with the theoretical part, because in order to find possible changes it is necessary to perform the SWOT and PEST analyses. Suggestions contributing to the improvement of the current situation of the football club are also a part of this thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49970
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-05-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account