Analýza komunikačního mixu 1. FC Slovácko
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza komunikačního mixu 1. FC Slovácko |
Autor: |
Hlůšek, Milan
|
Vedoucí: |
Slinták, Karel
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu 1. FC Slovácko a jejím cílem je celkové zhodnocení marketingové komunikace a navržení opatření k jejímu zlepšení. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsán marketingový komunikační mix, podstata komunikace s veřejností a rozčlenění cílových skupin. Důležitou částí je také začlenění analýz marketingového prostředí. Praktická část se zaměřuje na klub samotný, jeho strukturu, fungování a nástroje komunikace s veřejností. Dalším z bodů praktické části je rovněž charakteristika cílových skupin. Závěr praktické části je propojen s částí teoretickou, poněvadž k nalezení možných změn je nutno provést SWOT a PEST analýzu. Součástí práce jsou návrhy vedoucí ke zlepšení stávající situace fotbalového klubu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42189
|
Datum:
|
2017-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
49970
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet