Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám na trhu potravin v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám na trhu potravin v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Unzeitigová, Tereza
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:02Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:02Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42174
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá privátními značkami na trhu potravin v České republice. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje značce obecně, následně privátním značkám a na závěr i postojům spotřebitelů. Praktická část zahrnuje analýzu privátních značek na trhu potravin v České republice a analýzu postojů spotřebitelů k nim. Pro účely analýzy postojů spotřebitelů byl proveden marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření, pomocí kterého byly stanoveny hypotézy, jež byly v závěru práce vyhodnoceny. Cílem bakalářské práce je navrhnout doporučení pro prodejce privátních značek na trhu potravin ke zlepšení postojů spotřebitelů k těmto značkám.
dc.format 72 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject privátní značka cs
dc.subject postoj cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject obchodní řetězec cs
dc.subject brand en
dc.subject private brand en
dc.subject attitude en
dc.subject consumer en
dc.subject chain store en
dc.title Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám na trhu potravin v České republice
dc.title.alternative Analysis of Customer Attitudes to Private Brands on the Food Market in the Czech Republic
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tomancová, Lucie
dc.date.accepted 2018-06-05
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with private brands on the food market in the Czech Republic. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part deals with the brand in general, followed by private brands and in the end with the attitudes of consumers. The practical part includes the analysis of private brands on the food market in the Czech Republic and the analysis of consumer attitudes towards them. Analysis of consumer attitudes was conducted on the basis of marketing research using a questionnaire survey, which determined the hypotheses that were evaluated in the end of the thesis. The aim of the bachelor thesis is to propose recommendations for the design of private brands in the food market to improve consumer attitudes towards these brands.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49940
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
unzeitigová_2018_dp.pdf 3.286Mb PDF View/Open None
unzeitigová_2018_op.docx 22.52Kb Unknown View/Open None
unzeitigová_2018_vp.docx 22.75Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account