Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám na trhu potravin v České republice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám na trhu potravin v České republice |
Autor: |
Unzeitigová, Tereza
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá privátními značkami na trhu potravin v České republice. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje značce obecně, následně privátním značkám a na závěr i postojům spotřebitelů. Praktická část zahrnuje analýzu privátních značek na trhu potravin v České republice a analýzu postojů spotřebitelů k nim. Pro účely analýzy postojů spotřebitelů byl proveden marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření, pomocí kterého byly stanoveny hypotézy, jež byly v závěru práce vyhodnoceny. Cílem bakalářské práce je navrhnout doporučení pro prodejce privátních značek na trhu potravin ke zlepšení postojů spotřebitelů k těmto značkám. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42174
|
Datum:
|
2017-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
49940
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet