Analýza marketingové komunikace Jogurtovny Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace Jogurtovny Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Majtnerová, Lucie
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:01Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:01Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42162
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací nově vzniklého zdravého bistra Jogurtovna, které je zaměřeno především na rodiny s dětmi. V teoretické části je věnována pozornost oblasti marketingové komunikace, jak obecně, tak trendům. Praktická část seznamuje s Jogurtovnou a analyzuje její marketingovou komunikaci. Práce se taktéž zabývá návrhy na zlepšení, které byly vypracovány na základě výzkumu.
dc.format 81 s. (105 555 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketing na internetu cs
dc.subject webová prezentace cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing research en
dc.subject marketing communication en
dc.subject internet marketing en
dc.subject web presentation en
dc.title Analýza marketingové komunikace Jogurtovny Zlín
dc.title.alternative Analysis of Marketing Communication in Jogurtovna Zlín
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2018-06-05
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on the marketing communication of the newly founded healthy eating bistro Jogurtovna which is mainly focused to families with children. The teoretical part is in general dedicated to the field of marketing communication and its trends. The practical part of this thesis is dedicated to presentation of Jogurtovna bistro and analyses its marketing communication. The thesis also deals with suggested tips and improvements based on the results of the survey.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49923
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
majtnerová_2018_dp.pdf 3.883Mb PDF View/Open None
majtnerová_2018_op.docx 22.53Kb Unknown View/Open None
majtnerová_2018_vp.docx 22.06Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account