Analýza marketingové komunikace Jogurtovny Zlín

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace Jogurtovny Zlín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace Jogurtovny Zlín
Autor: Majtnerová, Lucie
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací nově vzniklého zdravého bistra Jogurtovna, které je zaměřeno především na rodiny s dětmi. V teoretické části je věnována pozornost oblasti marketingové komunikace, jak obecně, tak trendům. Praktická část seznamuje s Jogurtovnou a analyzuje její marketingovou komunikaci. Práce se taktéž zabývá návrhy na zlepšení, které byly vypracovány na základě výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42162
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 49923


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
majtnerová_2018_dp.pdf 3.883Mb PDF Zobrazit/otevřít None
majtnerová_2018_op.docx 22.53Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
majtnerová_2018_vp.docx 22.06Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet