Analýza spokojenosti hostů se službami hotelu Baltaci U Náhonu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Indráková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:00Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:00Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42136
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti hostů hotelu Baltaci U Náhonu ve Zlíně. Nejprve byla stanovena teoretická východiska získaná literární rešerší. V rámci praktické části byl zvolený problém řešen pomocí analýzy PESTE a analýzou spokojenosti hostů, nejprve průzkumem recenzí na internetu, poté vyhodnocením dotazníkového šetření. Podle zjištěných závěrů byla sestavena SWOT analýza a návrh doporučení ke zlepšení. Doporučení se týkala zejména vybavení a interiéru hotelu a byla podrobena nákladové, časové a rizikové analýze. Hlavním přínosem práce jsou výsledky průzkumu spokojenosti hostů a navržená doporučení, která mohou pomoci spokojenost zvýšit. |
|
dc.format |
72 s., 4 s. obr. příloh |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
hotelové služby
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
PESTE analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
marketing of services
|
en |
dc.subject |
hotel's services
|
en |
dc.subject |
customer's satisfaction
|
en |
dc.subject |
PESTE analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti hostů se službami hotelu Baltaci U Náhonu |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Guests' Satisfaction with Services in the Hotel Baltaci U Náhonu |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Fedorová, Tereza |
|
dc.date.accepted |
2018-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on analysis of the guests' satisfaction in the hotel Baltaci U Nahonu in Zlin. At first, the theoretical basis was stated, obtained by literary research. In the practical part the problem was solved with PESTE analysis and the guests' satisfaction research, which was done using online reviews and the evaluation of the questionnaire survey. With the results of the questionnaire the SWOT analysis was created, and some improvements were suggested. Improvements were focused mainly on the equipment and interior of the hotel and they were analysed in terms of costs, time and risk. The main benefit of the thesis are the results gained from the research of guests' satisfaction and the suggested improvements, which might help to increase the satisfaction. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49882
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-05-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account