Analýza spokojenosti hostů se službami hotelu Baltaci U Náhonu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti hostů se službami hotelu Baltaci U Náhonu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Indráková, Monika
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:00Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:00Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42136
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti hostů hotelu Baltaci U Náhonu ve Zlíně. Nejprve byla stanovena teoretická východiska získaná literární rešerší. V rámci praktické části byl zvolený problém řešen pomocí analýzy PESTE a analýzou spokojenosti hostů, nejprve průzkumem recenzí na internetu, poté vyhodnocením dotazníkového šetření. Podle zjištěných závěrů byla sestavena SWOT analýza a návrh doporučení ke zlepšení. Doporučení se týkala zejména vybavení a interiéru hotelu a byla podrobena nákladové, časové a rizikové analýze. Hlavním přínosem práce jsou výsledky průzkumu spokojenosti hostů a navržená doporučení, která mohou pomoci spokojenost zvýšit.
dc.format 72 s., 4 s. obr. příloh
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject hotelové služby cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject marketing of services en
dc.subject hotel's services en
dc.subject customer's satisfaction en
dc.subject PESTE analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject questionnaire survey en
dc.title Analýza spokojenosti hostů se službami hotelu Baltaci U Náhonu
dc.title.alternative Analysis of Guests' Satisfaction with Services in the Hotel Baltaci U Náhonu
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Fedorová, Tereza
dc.date.accepted 2018-06-04
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on analysis of the guests' satisfaction in the hotel Baltaci U Nahonu in Zlin. At first, the theoretical basis was stated, obtained by literary research. In the practical part the problem was solved with PESTE analysis and the guests' satisfaction research, which was done using online reviews and the evaluation of the questionnaire survey. With the results of the questionnaire the SWOT analysis was created, and some improvements were suggested. Improvements were focused mainly on the equipment and interior of the hotel and they were analysed in terms of costs, time and risk. The main benefit of the thesis are the results gained from the research of guests' satisfaction and the suggested improvements, which might help to increase the satisfaction.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49882
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
indráková_2018_dp.pdf 2.195Mb PDF View/Open None
indráková_2018_op.docx 24.96Kb Unknown View/Open None
indráková_2018_vp.docx 22.36Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account