Analýza spokojenosti hostů se službami hotelu Baltaci U Náhonu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti hostů se službami hotelu Baltaci U Náhonu |
Autor: |
Indráková, Monika
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti hostů hotelu Baltaci U Náhonu ve Zlíně. Nejprve byla stanovena teoretická východiska získaná literární rešerší. V rámci praktické části byl zvolený problém řešen pomocí analýzy PESTE a analýzou spokojenosti hostů, nejprve průzkumem recenzí na internetu, poté vyhodnocením dotazníkového šetření. Podle zjištěných závěrů byla sestavena SWOT analýza a návrh doporučení ke zlepšení. Doporučení se týkala zejména vybavení a interiéru hotelu a byla podrobena nákladové, časové a rizikové analýze. Hlavním přínosem práce jsou výsledky průzkumu spokojenosti hostů a navržená doporučení, která mohou pomoci spokojenost zvýšit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42136
|
Datum:
|
2017-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
49882
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet