[NEOBHÁJENO] Analýza postoje zákazníků k výrobkům s obsahem palmového oleje
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Holoubek, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:00Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:00Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42133
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá postojem zákazníka k výrobkům s obsahem palmového oleje. Součástí práce je popis procesu rozhodování zákazníka. Je zde charakterizován zahraniční trh dané suroviny. Důležitou částí práce je popis vlivů a dopadů pěstování Palmy olejné na životní prostředí. Hlavní část práce se zabývá analyzováním zákazníka při výběru potravin obsahující palmový olej. V závěru jsou zhodnocena získaná data a na-vrženo doporučení na snížení spotřeby dané suroviny na českém trhu. |
|
dc.format |
66 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Demarketing
|
cs |
dc.subject |
palmový olej
|
cs |
dc.subject |
rostlinný olej
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
životní prostředí
|
cs |
dc.subject |
rozhodování
|
cs |
dc.subject |
Demarketing
|
en |
dc.subject |
palm oil
|
en |
dc.subject |
vegetable oil
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
Environment
|
en |
dc.subject |
decison-making
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Analýza postoje zákazníků k výrobkům s obsahem palmového oleje |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] The Analysis of Consumers Attitudes towards Products Containing Palm Oil |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2018-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the customer´s attitude towards products containing palm oil. In involves the characterization of the consumer decision-making process and the description of the global palm oil market. Dealing with the environmental impacts of palm oil production is an important part of the thesis. The main part of the thesis is devoted to the analysis of the consumer´s behavior during the decision-making process. The conclusive part contains the evaluation of acquired data and further suggestions and recommendations concerning the reduction of palm oil consumption in the Czech Republic. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49877
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2018-05-14 |
|
local.subject |
názory a postoje
|
cs |
local.subject |
spotřebitelé
|
cs |
local.subject |
views and attitudes
|
en |
local.subject |
consumers
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account