[NEOBHÁJENO] Analýza postoje zákazníků k výrobkům s obsahem palmového oleje
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Analýza postoje zákazníků k výrobkům s obsahem palmového oleje |
| Autor: |
Holoubek, Jan
|
| Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá postojem zákazníka k výrobkům s obsahem palmového oleje. Součástí práce je popis procesu rozhodování zákazníka. Je zde charakterizován zahraniční trh dané suroviny. Důležitou částí práce je popis vlivů a dopadů pěstování Palmy olejné na životní prostředí. Hlavní část práce se zabývá analyzováním zákazníka při výběru potravin obsahující palmový olej. V závěru jsou zhodnocena získaná data a na-vrženo doporučení na snížení spotřeby dané suroviny na českém trhu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42133
|
|
Datum:
|
2017-12-15 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
F
49877
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet