Ekologické důsledky masového působení komerčních marketingových komunikací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Ekologické důsledky masového působení komerčních marketingových komunikací

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Salajková, Miroslava
dc.date.accessioned 2010-07-15T16:42:48Z
dc.date.available 2014-05-10T23:00:30Z
dc.date.issued 2007-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4198
dc.description.abstract Cílem této práce je seznámit čtenáře s problematikou působení marketingových komunika-cí na životní prostředí. Zabývá se důsledky nadprodukce a dopadem zejména automobilo-vého průmyslu na znečištění planety. V teoretické části jsou popsány cíle a strategie reklamy, konzumní společnost a celková ekologická krize. Analytická část se zabývá hledáním alternativ v dopravě, udržitelným rozvojem a odkazy na již vyzkoušené metody jak ochránit zdravý životní prostor pro další generace. cs
dc.format 62 s. cs
dc.format.extent 1735875 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2014
dc.subject reklama cs
dc.subject nadprodukce cs
dc.subject auto cs
dc.subject ekologická krize cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject advertising en
dc.subject over-production en
dc.subject automotive en
dc.subject ecological crisis en
dc.subject marketing communications en
dc.title Ekologické důsledky masového působení komerčních marketingových komunikací cs
dc.title.alternative Ecological consequences of the marketing communications action en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2007-05-30
dc.description.abstract-translated The purpose of this thesis is to familiarize the readers with the problem of marketing com-munications influencing the environment. It deals with the consequences of over - produc-tion and the influence mostly of the automotive industry upon the overall planet contamina-tion. In the theoretical part there are being described the objectives and strategies of advertising, consume society as well as the total ecological crisis. Analytical part deals with finding alternatives to transportation, sustainable development and references to already attested methods telling us how to protect the healthy living con-ditions for the next generations. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4873
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
salajková_2007_bp.pdfBlocked 1.655Mb PDF View/Open
salajková_2007_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open
salajková_2007_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account