Ekologické důsledky masového působení komerčních marketingových komunikací
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Ekologické důsledky masového působení komerčních marketingových komunikací |
Autor: |
Salajková, Miroslava
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je seznámit čtenáře s problematikou působení marketingových komunika-cí na životní prostředí. Zabývá se důsledky nadprodukce a dopadem zejména automobilo-vého průmyslu na znečištění planety. V teoretické části jsou popsány cíle a strategie reklamy, konzumní společnost a celková ekologická krize. Analytická část se zabývá hledáním alternativ v dopravě, udržitelným rozvojem a odkazy na již vyzkoušené metody jak ochránit zdravý životní prostor pro další generace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4198
|
Datum:
|
2007-05-10 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2014
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4873
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet