dc.contributor.advisor |
Kráľová, Zdena
|
|
dc.contributor.author |
Szara, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:00:45Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:00:45Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41784
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je poskytnout základní informace o úzkosti z cizího jazyka s důrazem na nerodilé mluvčí učitele anglického jazyka v České republice. Dále pak objevit příčiny/zdroje a důsledky úzkosti z mluvení v angličtině. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou část a praktickou část. Teoretická část se zabývá základním konceptem úzkosti, charakteristikou úzkosti z cizího jazyka, vhledem do vzdělávacího systému v České republice a základní diferenciací mezi rodilým a nerodilým mluvčím učitelem. Praktická část je založena na analýze dotazníku a posuzovací škále. Konečné výsledky jsou shrnuty v závěru. |
|
dc.format |
67 s. (78 242) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
úzkost
|
cs |
dc.subject |
úzkost z mluvení v cizím jazyce
|
cs |
dc.subject |
nerodilý mluvčí učitel
|
cs |
dc.subject |
příčiny úzkosti z mluvení v cizím jazyce
|
cs |
dc.subject |
důsledky úzkosti z mluvení v cizím jazyce
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
posuzovací škála
|
cs |
dc.subject |
anxiety
|
en |
dc.subject |
foreign language speaking anxiety
|
en |
dc.subject |
non-native teacher
|
en |
dc.subject |
causes of foreign language anxiety
|
en |
dc.subject |
consequences of foreign language anxiety
|
en |
dc.subject |
the questionnaire
|
en |
dc.subject |
the evaluation scale
|
en |
dc.title |
English Speaking Anxiety of English Teachers in the Czech Republic (age group 51-60) |
|
dc.title.alternative |
English Speaking Anxiety of English Teachers in the Czech Republic (age group 51-60) |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Orsavová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2018-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to provide basic information about the foreign language anxiety with the focus on non-native English teachers in the Czech Republic. Furthermore, to discover causes/sources and consequences of the English speaking anxiety. The thesis is divided into two parts, a theoretical part and a practical part. The theoretical part deals with the basic concept of anxiety, characteristics of foreign language anxiety, insight into the educational system in the Czech Republic, and basic differentiation between native and non-native teachers. The practical part is based on an analysis of a questionnaire and an evaluation scale. Final results are summarised in conclusion. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
49362
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-30 |
|
local.subject |
strach
|
cs |
local.subject |
verbální komunikace
|
cs |
local.subject |
angličtina
|
cs |
local.subject |
učitelé
|
cs |
local.subject |
Češi
|
cs |
local.subject |
fear
|
en |
local.subject |
verbal communication
|
en |
local.subject |
English language
|
en |
local.subject |
teachers
|
en |
local.subject |
Czechs
|
en |