Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Papadaki, Šárka
|
|
dc.contributor.author |
Pšikalová, Marta
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:00:44Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:00:44Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41760
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce na téma Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě je navrhnout vhodný produkt pro firmu XY s ohledem na aktuální situaci na trhu. Podstatou řešení bylo nalézt potenciální mezeru na trhu v oblasti sycených nealko-holických nápojů pomocí průzkumu trhu nealkoholických nápojů a hlavních konkurentů v daném odvětví trhu. Bylo definováno vhodné balení produktu na základě výsledků analýzy a navrhnuto řešení uvedení nového syceného nealkoholického nápoje na trh i s jeho finanč-ním vyhodnocením. Výsledkem práce bylo definovat nový produkt, a to především velikost balení, příchuť a cenu. Součástí projektu byl i odhad vyrobeného množství jednotlivých ba-lení, vymezení cílové skupiny spotřebitelů a určení segmentu trhu na který bude produkt uveden. Tento projekt bude sloužit firmě XY jako podklad k rozhodnutí, jak nejlépe optima-lizovat své nápojové portfolio. |
|
dc.format |
108 s. (187 828 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Produktový mix
|
cs |
dc.subject |
spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
životní cyklus výrobku
|
cs |
dc.subject |
fáze vývoje nového pro-duktu
|
cs |
dc.subject |
nápoj
|
cs |
dc.subject |
průzkum trhu
|
cs |
dc.subject |
Product mix
|
en |
dc.subject |
consumer
|
en |
dc.subject |
lifecycle of product
|
en |
dc.subject |
phase of new product development
|
en |
dc.subject |
drink
|
en |
dc.subject |
market research
|
en |
dc.title |
Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě |
|
dc.title.alternative |
The Project to Launch a New Non-Alcoholic Beverage in Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dvorský, Ján |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis named The project to launch a new non-alcoholic beverage in selected company is to design a suitable product for company XY in accordance of the current market trend. The essence of the solution was to find a potential market gap in sparkling soft drinks by analyzing the market of non-alcoholic beverages and the main competitors in the related market category. The analysis was to propose the proper pack size of the product, how to place new sparling soft drink on market and financial evaluation. The result of the thesis was to define a new product, namely the size of the package, flavor and price. Project also included an estimated quantity of individual packages produced, definition of target group of consumers and identification of market segment in which the product will be presented. This project will serve company XY as a basis for deciding on how to optimize its beverage portfolio. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomik, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49331
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account