Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě
Autor: Pšikalová, Marta
Vedoucí: Papadaki, Šárka
Abstrakt: Cílem diplomové práce na téma Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě je navrhnout vhodný produkt pro firmu XY s ohledem na aktuální situaci na trhu. Podstatou řešení bylo nalézt potenciální mezeru na trhu v oblasti sycených nealko-holických nápojů pomocí průzkumu trhu nealkoholických nápojů a hlavních konkurentů v daném odvětví trhu. Bylo definováno vhodné balení produktu na základě výsledků analýzy a navrhnuto řešení uvedení nového syceného nealkoholického nápoje na trh i s jeho finanč-ním vyhodnocením. Výsledkem práce bylo definovat nový produkt, a to především velikost balení, příchuť a cenu. Součástí projektu byl i odhad vyrobeného množství jednotlivých ba-lení, vymezení cílové skupiny spotřebitelů a určení segmentu trhu na který bude produkt uveden. Tento projekt bude sloužit firmě XY jako podklad k rozhodnutí, jak nejlépe optima-lizovat své nápojové portfolio.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41760
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Podniková ekonomik, specializace Ekonomika cestovního ruchu
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 49331


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pšikalová_2018_dp.pdf 2.753Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pšikalová_2018_op.docx 29.19Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
pšikalová_2018_vp.docx 25.52Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet