Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě |
Autor: |
Pšikalová, Marta
|
Vedoucí: |
Papadaki, Šárka
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce na téma Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě je navrhnout vhodný produkt pro firmu XY s ohledem na aktuální situaci na trhu. Podstatou řešení bylo nalézt potenciální mezeru na trhu v oblasti sycených nealko-holických nápojů pomocí průzkumu trhu nealkoholických nápojů a hlavních konkurentů v daném odvětví trhu. Bylo definováno vhodné balení produktu na základě výsledků analýzy a navrhnuto řešení uvedení nového syceného nealkoholického nápoje na trh i s jeho finanč-ním vyhodnocením. Výsledkem práce bylo definovat nový produkt, a to především velikost balení, příchuť a cenu. Součástí projektu byl i odhad vyrobeného množství jednotlivých ba-lení, vymezení cílové skupiny spotřebitelů a určení segmentu trhu na který bude produkt uveden. Tento projekt bude sloužit firmě XY jako podklad k rozhodnutí, jak nejlépe optima-lizovat své nápojové portfolio. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41760
|
Datum:
|
2017-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Podniková ekonomik, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
49331
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet