Plán marketingových komunikací a návrh Corporate Identity společnosti EverLift, spol. s r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Plán marketingových komunikací a návrh Corporate Identity společnosti EverLift, spol. s r.o. |
Author: |
Vrzal, Marek
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je sestavení plánu marketingových komunikací společnosti EverLift, spol. s r.o., jejíž hlavní činností je prodej hydraulických nakládacích jeřábů. Další část práce řeší v souvislosti s komplexním pojetím plánu také možnosti nastolení nové firemní identity dané firmy. Jak návrh plánu, tak firemní identita, by měly být řešeny způsobem, který umožní funkční plnění s praktickým využitím v běžné komunikaci firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4171
|
Date:
|
2007-04-20 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
4983
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account