Plán marketingových komunikací a návrh Corporate Identity společnosti EverLift, spol. s r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Plán marketingových komunikací a návrh Corporate Identity společnosti EverLift, spol. s r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Plán marketingových komunikací a návrh Corporate Identity společnosti EverLift, spol. s r.o.
Autor: Vrzal, Marek
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Cílem diplomové práce je sestavení plánu marketingových komunikací společnosti EverLift, spol. s r.o., jejíž hlavní činností je prodej hydraulických nakládacích jeřábů. Další část práce řeší v souvislosti s komplexním pojetím plánu také možnosti nastolení nové firemní identity dané firmy. Jak návrh plánu, tak firemní identita, by měly být řešeny způsobem, který umožní funkční plnění s praktickým využitím v běžné komunikaci firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4171
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4983


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vrzal_2007_dp.pdfZablokované 811.5Kb PDF
vrzal_2007_vp.doc 58Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vrzal_2007_op.doc 59.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet