Marketingová strategie fitness centra Contours

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie fitness centra Contours

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Schmiedová, Kamila
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:00:29Z
dc.date.available 2018-07-04T15:00:29Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41630
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je navržení marketingové strategie fitness Contours ve Zlíně.Práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou. Praktická část se dále dělí na analytickou a projektovou část. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky o marketingové strategii, analýzách makro a mikro prostředí, marketingovém výzkumu, marketingovém mixu a nových směrech v marketingu. Analytická část se věnuje představení fitness centra a aplikaci situačních analýz na něj. Její součástí je také marketingový výzkum, který pomohl k přiblížení situace současného stavu. Projektová část se zabývá stanovením cílů a cílových skupin a konkrétním navržením projektových plánů na základě provedených analýz. Na závěr je doplněna o nákladovou, časovou a rizikovou analýzu.
dc.format 114 s. (159 856 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject IFE matice cs
dc.subject EFE matice cs
dc.subject SPACE matice cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komuni-kace cs
dc.subject marketing strategy en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.subject benchmarking en
dc.subject IFE matrix en
dc.subject EFE matrix en
dc.subject SPACE matrix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing research en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.title Marketingová strategie fitness centra Contours
dc.title.alternative The Marketing Strategy for Fitness Center Contours
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2018-05-29
dc.description.abstract-translated The aim of this master's thesis is to create a marketing strategy for FItness Contours Zlín. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The practical component is further divided into analytical and project parts. The theoretical part covers theoretical knowledge about marketing strategy, macro and micro analysis, marketing research, marketing mix and new directions in marketing. The analytical part focuses on the presentation of the fitness center and the application of situational analysis. It also includes market research which has helped give a better understanding of where the business stands. The project part deals with the setting of objectives, target groups and a concrete design of project plans based on the analysis performed. A a cost, time and risk analysis concludes the thesis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49153
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
schmiedová_2018_dp.pdf 6.403Mb PDF View/Open None
schmiedová_2018_op.docx 29.89Kb Unknown View/Open None
schmiedová_2018_vp.docx 27.18Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account