Marketingová strategie fitness centra Contours
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Schmiedová, Kamila
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:00:29Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:00:29Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41630
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je navržení marketingové strategie fitness Contours ve Zlíně.Práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou. Praktická část se dále dělí na analytickou a projektovou část. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky o marketingové strategii, analýzách makro a mikro prostředí, marketingovém výzkumu, marketingovém mixu a nových směrech v marketingu. Analytická část se věnuje představení fitness centra a aplikaci situačních analýz na něj. Její součástí je také marketingový výzkum, který pomohl k přiblížení situace současného stavu. Projektová část se zabývá stanovením cílů a cílových skupin a konkrétním navržením projektových plánů na základě provedených analýz. Na závěr je doplněna o nákladovou, časovou a rizikovou analýzu. |
|
dc.format |
114 s. (159 856 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
PESTLE analýza
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
IFE matice
|
cs |
dc.subject |
EFE matice
|
cs |
dc.subject |
SPACE matice
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komuni-kace
|
cs |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
PESTLE analysis
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.subject |
IFE matrix
|
en |
dc.subject |
EFE matrix
|
en |
dc.subject |
SPACE matrix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie fitness centra Contours |
|
dc.title.alternative |
The Marketing Strategy for Fitness Center Contours |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2018-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this master's thesis is to create a marketing strategy for FItness Contours Zlín. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The practical component is further divided into analytical and project parts. The theoretical part covers theoretical knowledge about marketing strategy, macro and micro analysis, marketing research, marketing mix and new directions in marketing. The analytical part focuses on the presentation of the fitness center and the application of situational analysis. It also includes market research which has helped give a better understanding of where the business stands. The project part deals with the setting of objectives, target groups and a concrete design of project plans based on the analysis performed. A a cost, time and risk analysis concludes the thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49153
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account