Marketingová strategie fitness centra Contours
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie fitness centra Contours |
Autor: |
Schmiedová, Kamila
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je navržení marketingové strategie fitness Contours ve Zlíně.Práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou. Praktická část se dále dělí na analytickou a projektovou část. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky o marketingové strategii, analýzách makro a mikro prostředí, marketingovém výzkumu, marketingovém mixu a nových směrech v marketingu. Analytická část se věnuje představení fitness centra a aplikaci situačních analýz na něj. Její součástí je také marketingový výzkum, který pomohl k přiblížení situace současného stavu. Projektová část se zabývá stanovením cílů a cílových skupin a konkrétním navržením projektových plánů na základě provedených analýz. Na závěr je doplněna o nákladovou, časovou a rizikovou analýzu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41630
|
Datum:
|
2017-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
49153
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet