Analýza marketingové komunikace společnosti mmcité, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace společnosti mmcité, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Cvičková, Karolína
dc.date.accessioned 2017-10-04T11:25:08Z
dc.date.available 2017-10-04T11:25:08Z
dc.date.issued 2017-07-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41549
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti mmcité a.s. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování teoretických podkladů o marketingové komunikaci a stanovení teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace v mmcité včetně zhodnocení výsledků analýzy. V této bakalářské práci byly využity kvantitativní i kvalitativní výzkumy. Bakalářská práce obsahuje doporučení autora práce pro společnost mmcité, která pomohou ke zlepšení stavu marketingové komunikace
dc.format 92 s. (140 193 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject městský mobiliář cs
dc.subject design cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Marketing Communication Tools en
dc.subject Urban Furniture en
dc.subject Design en
dc.title Analýza marketingové komunikace společnosti mmcité, a.s.
dc.title.alternative Marketing Communication Analysis of mmcité, a.s.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2017-09-19
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing communication of mmcité a.s. The aim of the theoretical part of the bachelor thesis was the processing of theoretical background about marketing communication and stating theoretical basis for the practical part. The objective of the practical part was the analysis of the current condition of marketing communication of mmcité including the evaluation of the analysis results. For this bachelor thesis both qualitative and quantitative methods were used. This bachelor thesis contains author´s recommendations that would improve the current condition of marketing communication.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 47788
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-08-28


Files in this item

Files Size Format View Description
cvičková_2017_dp.pdf 2.586Mb PDF View/Open None
cvičková_2017_op.docx 23.42Kb Unknown View/Open None
cvičková_2017_vp.docx 22.76Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account