Analýza marketingové komunikace společnosti mmcité, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dobeš, Kamil
|
|
dc.contributor.author |
Cvičková, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2017-10-04T11:25:08Z |
|
dc.date.available |
2017-10-04T11:25:08Z |
|
dc.date.issued |
2017-07-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41549
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti mmcité a.s. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování teoretických podkladů o marketingové komunikaci a stanovení teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace v mmcité včetně zhodnocení výsledků analýzy. V této bakalářské práci byly využity kvantitativní i kvalitativní výzkumy. Bakalářská práce obsahuje doporučení autora práce pro společnost mmcité, která pomohou ke zlepšení stavu marketingové komunikace |
|
dc.format |
92 s. (140 193 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
městský mobiliář
|
cs |
dc.subject |
design
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication Tools
|
en |
dc.subject |
Urban Furniture
|
en |
dc.subject |
Design
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace společnosti mmcité, a.s. |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication Analysis of mmcité, a.s. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2017-09-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing communication of mmcité a.s. The aim of the theoretical part of the bachelor thesis was the processing of theoretical background about marketing communication and stating theoretical basis for the practical part. The objective of the practical part was the analysis of the current condition of marketing communication of mmcité including the evaluation of the analysis results. For this bachelor thesis both qualitative and quantitative methods were used. This bachelor thesis contains author´s recommendations that would improve the current condition of marketing communication. |
|
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
47788
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2017-08-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account