Analýza marketingové komunikace společnosti mmcité, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace společnosti mmcité, a.s. |
Autor: |
Cvičková, Karolína
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti mmcité a.s. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování teoretických podkladů o marketingové komunikaci a stanovení teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace v mmcité včetně zhodnocení výsledků analýzy. V této bakalářské práci byly využity kvantitativní i kvalitativní výzkumy. Bakalářská práce obsahuje doporučení autora práce pro společnost mmcité, která pomohou ke zlepšení stavu marketingové komunikace |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41549
|
Datum:
|
2017-07-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
47788
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet