Analýza marketingové komunikace společnosti mmcité, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace společnosti mmcité, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace společnosti mmcité, a.s.
Autor: Cvičková, Karolína
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti mmcité a.s. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování teoretických podkladů o marketingové komunikaci a stanovení teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace v mmcité včetně zhodnocení výsledků analýzy. V této bakalářské práci byly využity kvantitativní i kvalitativní výzkumy. Bakalářská práce obsahuje doporučení autora práce pro společnost mmcité, která pomohou ke zlepšení stavu marketingové komunikace
URI: http://hdl.handle.net/10563/41549
Datum: 2017-07-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 47788


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
cvičková_2017_dp.pdf 2.586Mb PDF Zobrazit/otevřít None
cvičková_2017_op.docx 23.42Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
cvičková_2017_vp.docx 22.76Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet