Role lidského faktoru v kontextu procesního řízení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role lidského faktoru v kontextu procesního řízení

Show simple item record

dc.contributor.author Hrabal, Martin
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:23Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:23Z
dc.date.issued 2010-07-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41520
dc.description.abstract Předložené teze disertační práce představují základní myšlenky disertační práce zaměřené na lidský faktor v kontextu procesního řízení, tedy na identifikaci kompetencí vhodných ke zvýšení pravděpodobnosti úspěšnosti implementace a dalšího rozvoje procesního řízení v organizacích. První část tezí disertační práce je věnována současnému stavu poznání v oblasti procesního řízení, rolí a řízení dle kompetencí. Další část popisuje cíle a metodiku kvantitativního a kvalitativního výzkumu, jehož výsledky jsou uvedeny v návazných kapitolách. Poslední část předkládá výstupy v podobě kompetenčních modelů pro nejvýznamnější role v procesním řízení a metodiku pro jejich využití v rámci projektů řízení a zlepšování procesů.
dc.format 224
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject procesní řízení cs
dc.subject vlastník procesu cs
dc.subject procesní analytik cs
dc.subject kompetence cs
dc.subject průmyslový inženýr cs
dc.subject centrum excelence cs
dc.subject Business Process Management en
dc.subject Process Owner en
dc.subject Process Analyst en
dc.subject Competency en
dc.subject Industrial Engineer en
dc.subject Centre of Excellence en
dc.title Role lidského faktoru v kontextu procesního řízení cs
dc.title.alternative The Role of Human Factor in the Context of Business Process Management en
dc.type disertační práce cs
dc.contributor.referee Basl, Josef
dc.contributor.referee Gregar, Aleš
dc.date.accepted 2017-06-19
dc.description.abstract-translated Submitted thesis of dissertation represents basic ideas of dissertation which is focused on human factor in a context of business process management, i.e. on the identification of competencies suitable for increasing probability of successful implementation and continuous improvement of process management on organizations. The first part of the thesis forms the current state of knowledge in the field of business process management, roles and management by competencies. Next part describes goals and methodology of the quantitative and qualitative research which results are given in further chapters. The last part of the thesis presents outputs in form of competence models for the most important roles in process management and methodology for their utilization within projects of process management and improvement.
dc.description.department Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ph.D.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 47751
dc.date.submitted 2017-04-28
local.subject management procesů cs
local.subject průmyslové inženýrství cs
local.subject zlepšování procesů cs
local.subject manažerské kompetence cs
local.subject process management en
local.subject production engineering en
local.subject process improvement en
local.subject management skills en


Files in this item

Files Size Format View Description
hrabal_2017_dp.pdf 4.353Mb PDF View/Open None
hrabal_2017_op.pdf 855.9Kb PDF View/Open None
hrabal_2017_vp.pdf 1.014Mb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account