E-commerce v Nikaragui: spotřebitelské chování u on-line nakupování elektronických zařízení

DSpace Repository

Language: English čeština 

E-commerce v Nikaragui: spotřebitelské chování u on-line nakupování elektronických zařízení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Oshchepkova, Anastasiya
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:23Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:23Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41516
dc.description.abstract Účelem tohoto projektu je studovat online chování spotřebitelů a vytvořit dobře vyvinutý web pro elektronické obchodování s elektronickými zařízeními, který spotřebiteli Nikaraguy usnadní vyhledávání a nákup všech druhů elektronických zařízení bez nutnosti dělat Ze zahraničního maloobchodního prodejce. První část práce se zabývá teoretickým zázemím tématu. Elektronický obchod a online chování spotřebitelů jsou popsány v popisu recenzované literatury o faktorech, které zákazníkům brání nakupovat online. Druhá část se zaměřuje na popis provedených výzkumů a analýzu shromážděných dat. Závěrečná část obsahuje projekt, kdy autor vytváří a realizuje a on-line ukládá prodej elektronických zařízení.
dc.format 94p. (141 336 characters)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject elektronický obchod cs
dc.subject online nakupování cs
dc.subject elektronická zařízení cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject faktory cs
dc.subject bariéry cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject internetové stránky cs
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject E-commerce en
dc.subject online shopping en
dc.subject electronic devices en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject factors en
dc.subject barriers en
dc.subject digital marketing en
dc.subject website en
dc.subject online store en
dc.title E-commerce v Nikaragui: spotřebitelské chování u on-line nakupování elektronických zařízení
dc.title.alternative E-commerce in Nicaragua: Consumer Behavior Towards Online Shopping of Electronic Devices
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated The purpose of this project is to study the consumer behavior online and create a well developed E-commerce site for the sale of electronic devices which will make it easier for the Nicaraguan consumer to search and purchase all sorts of electronic devices without the need to do it from an abroad retailer. The first part of the thesis deals with the theoretical background of the topic. E-commerce and online consumer behavior is described, following the description of reviewed literature on factors that prevent consumers from shopping online. Second part focuses on the the description of conducted researches and analysis of collected data. Final part includes the project where the author creates and implements and online store for the sale of electronic devices.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47733
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
oshchepkova_2017_dp.pdf 4.132Mb PDF View/Open None
oshchepkova_2017_op.doc 158.5Kb Unknown View/Open None
oshchepkova_2017_vp.docx 127.2Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account