E-commerce v Nikaragui: spotřebitelské chování u on-line nakupování elektronických zařízení
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Oshchepkova, Anastasiya
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:23Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:23Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41516
|
|
dc.description.abstract |
Účelem tohoto projektu je studovat online chování spotřebitelů a vytvořit dobře vyvinutý web pro elektronické obchodování s elektronickými zařízeními, který spotřebiteli Nikaraguy usnadní vyhledávání a nákup všech druhů elektronických zařízení bez nutnosti dělat Ze zahraničního maloobchodního prodejce. První část práce se zabývá teoretickým zázemím tématu. Elektronický obchod a online chování spotřebitelů jsou popsány v popisu recenzované literatury o faktorech, které zákazníkům brání nakupovat online. Druhá část se zaměřuje na popis provedených výzkumů a analýzu shromážděných dat. Závěrečná část obsahuje projekt, kdy autor vytváří a realizuje a on-line ukládá prodej elektronických zařízení. |
|
dc.format |
94p. (141 336 characters) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
elektronický obchod
|
cs |
dc.subject |
online nakupování
|
cs |
dc.subject |
elektronická zařízení
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
faktory
|
cs |
dc.subject |
bariéry
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
internetové stránky
|
cs |
dc.subject |
internetový obchod
|
cs |
dc.subject |
E-commerce
|
en |
dc.subject |
online shopping
|
en |
dc.subject |
electronic devices
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
factors
|
en |
dc.subject |
barriers
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
website
|
en |
dc.subject |
online store
|
en |
dc.title |
E-commerce v Nikaragui: spotřebitelské chování u on-line nakupování elektronických zařízení |
|
dc.title.alternative |
E-commerce in Nicaragua: Consumer Behavior Towards Online Shopping of Electronic Devices |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of this project is to study the consumer behavior online and create a well developed E-commerce site for the sale of electronic devices which will make it easier for the Nicaraguan consumer to search and purchase all sorts of electronic devices without the need to do it from an abroad retailer. The first part of the thesis deals with the theoretical background of the topic. E-commerce and online consumer behavior is described, following the description of reviewed literature on factors that prevent consumers from shopping online. Second part focuses on the the description of conducted researches and analysis of collected data. Final part includes the project where the author creates and implements and online store for the sale of electronic devices. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47733
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account