E-commerce v Nikaragui: spotřebitelské chování u on-line nakupování elektronických zařízení
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
E-commerce v Nikaragui: spotřebitelské chování u on-line nakupování elektronických zařízení |
Autor: |
Oshchepkova, Anastasiya
|
Vedoucí: |
Weberová, Dagmar
|
Abstrakt:
|
Účelem tohoto projektu je studovat online chování spotřebitelů a vytvořit dobře vyvinutý web pro elektronické obchodování s elektronickými zařízeními, který spotřebiteli Nikaraguy usnadní vyhledávání a nákup všech druhů elektronických zařízení bez nutnosti dělat Ze zahraničního maloobchodního prodejce. První část práce se zabývá teoretickým zázemím tématu. Elektronický obchod a online chování spotřebitelů jsou popsány v popisu recenzované literatury o faktorech, které zákazníkům brání nakupovat online. Druhá část se zaměřuje na popis provedených výzkumů a analýzu shromážděných dat. Závěrečná část obsahuje projekt, kdy autor vytváří a realizuje a on-line ukládá prodej elektronických zařízení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41516
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketing Communications |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
47733
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet