Analýza marketingového mixu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubíčková, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Stupnická, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:20Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:20Z |
|
dc.date.issued |
2017-03-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41490
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Z-STYLE CZ a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou pomocí odborné literatury zpracovány záležitosti týkající se marketingu, marketingového mixu a jeho jednotlivých prvků. V praktické části je charakterizována společnost Z-STYLE CZ a.s. Jsou popsány konkrétní části marketingového mixu a SWOT analýza, která je spojená se současným stavem společnosti. Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu ve společnosti a návrh doporučení ke zlepšení současného stavu marketingového mixu společnosti Z-STYLE CZ. |
|
dc.format |
60 s.(92 825), 3 s. příloh |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
výrobek
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
lidé
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
Product
|
en |
dc.subject |
Price
|
en |
dc.subject |
Promotion
|
en |
dc.subject |
Distribution
|
en |
dc.subject |
People
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového mixu |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Mix |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2017-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis deals with the analysis of the marketing mix of Z-Style CZ a.s.The work is divided into 2 separate parts the theoretical and the practical part. The theoretical part covers marketing- related matters, marketing mix and its individual elements with the help of professional literature. The practical part describes the company Z-Style CZ providing detailed description of the marketing mix and SWOT analysis reflecting the present state of the company. The goal of this bachelor thesis is focused on the marketing mix analysis within Z-Style CZ company as well as the recommendations for improvement as far as the current marketing mix is concerned. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
47663
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account