Analýza marketingového mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Miloslava
dc.contributor.author Stupnická, Kateřina
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:20Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:20Z
dc.date.issued 2017-03-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41490
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Z-STYLE CZ a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou pomocí odborné literatury zpracovány záležitosti týkající se marketingu, marketingového mixu a jeho jednotlivých prvků. V praktické části je charakterizována společnost Z-STYLE CZ a.s. Jsou popsány konkrétní části marketingového mixu a SWOT analýza, která je spojená se současným stavem společnosti. Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu ve společnosti a návrh doporučení ke zlepšení současného stavu marketingového mixu společnosti Z-STYLE CZ.
dc.format 60 s.(92 825), 3 s. příloh
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject výrobek cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject propagace cs
dc.subject lidé cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing mix en
dc.subject Product en
dc.subject Price en
dc.subject Promotion en
dc.subject Distribution en
dc.subject People en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza marketingového mixu
dc.title.alternative Analysis of Marketing Mix
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2017-06-12
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis deals with the analysis of the marketing mix of Z-Style CZ a.s.The work is divided into 2 separate parts the theoretical and the practical part. The theoretical part covers marketing- related matters, marketing mix and its individual elements with the help of professional literature. The practical part describes the company Z-Style CZ providing detailed description of the marketing mix and SWOT analysis reflecting the present state of the company. The goal of this bachelor thesis is focused on the marketing mix analysis within Z-Style CZ company as well as the recommendations for improvement as far as the current marketing mix is concerned.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 47663
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
stupnická_2017_dp.pdf 3.158Mb PDF View/Open None
stupnická_2017_op.pdf 220.4Kb PDF View/Open None
stupnická_2017_vp.pdf 271.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account