Analýza marketingového mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu
Autor: Stupnická, Kateřina
Vedoucí: Kubíčková, Miloslava
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Z-STYLE CZ a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou pomocí odborné literatury zpracovány záležitosti týkající se marketingu, marketingového mixu a jeho jednotlivých prvků. V praktické části je charakterizována společnost Z-STYLE CZ a.s. Jsou popsány konkrétní části marketingového mixu a SWOT analýza, která je spojená se současným stavem společnosti. Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu ve společnosti a návrh doporučení ke zlepšení současného stavu marketingového mixu společnosti Z-STYLE CZ.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41490
Datum: 2017-03-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 47663


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
stupnická_2017_dp.pdf 3.158Mb PDF Zobrazit/otevřít None
stupnická_2017_op.pdf 220.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None
stupnická_2017_vp.pdf 271.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet