dc.contributor.advisor |
Vorlová, Růžena
|
|
dc.contributor.author |
Slováková, Dagmar
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:20Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:20Z |
|
dc.date.issued |
2017-03-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41489
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se bude zabývat rozšířením stávajících cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi. Práce je rozdělena na dvě části a to na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části budou řešeny odborné pojmy, jako je tržní segmentace, cílová skupina, analýza konkurence, PETS analýza, SWOT analýza, marketingový výzkum a dotazníkové šetření pomocí odborné literatury. V praktické části bude charakterizována značka Z STUDIO, její historie, služby, které nabízí a její značka Fokapo. Dále bude praktická část zahrnovat několik druhů analýz jako je analýza konkurence, PEST analýza, SWOT analýza a dotazníkové šetření. Cílem této bakalářské práce je zpracování návrhu pro rozšíření stávajících cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi a návrhu modifikovaného produktu pro ni, jako je věrnostní program, návrh propagace a webových stránek Microsite. |
|
dc.format |
97 s. (152 676), 10 s. příloh |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
tržní segmentace
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
competition analysis
|
en |
dc.subject |
market segmentation
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Rozšíření cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi |
|
dc.title.alternative |
Extension of Fokapo Brand Target Groups to Families with Children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hanáková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2017-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis will deal with extension of Fokapo brand current target groups to families with children. The work is divided into two parts: the theoretical part and the practical part. The theoretical part will deal with specialist terms like market segmentation, target group, competition analysis, PEST analysis, SWOT analysis, marketing research and questionnaires based on specialized literature. In the practical part I will characterize Z STUDIO brand, its history, services which it offers and its Fokapo brand. The practical part will additionally contain several types of analysis like competition analysis, PEST analysis, SWOT analysis and questionnaire. The goal of this bachelor thesis is elaboration of design for extension of Fokapo brand current target groups to families with children and design modified product for the target group like loyalty programme, design of promotion and Microsite websites. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
47662
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|