Rozšíření cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rozšíření cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rozšíření cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi
Autor: Slováková, Dagmar
Vedoucí: Vorlová, Růžena
Abstrakt: Bakalářská práce se bude zabývat rozšířením stávajících cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi. Práce je rozdělena na dvě části a to na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části budou řešeny odborné pojmy, jako je tržní segmentace, cílová skupina, analýza konkurence, PETS analýza, SWOT analýza, marketingový výzkum a dotazníkové šetření pomocí odborné literatury. V praktické části bude charakterizována značka Z STUDIO, její historie, služby, které nabízí a její značka Fokapo. Dále bude praktická část zahrnovat několik druhů analýz jako je analýza konkurence, PEST analýza, SWOT analýza a dotazníkové šetření. Cílem této bakalářské práce je zpracování návrhu pro rozšíření stávajících cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi a návrhu modifikovaného produktu pro ni, jako je věrnostní program, návrh propagace a webových stránek Microsite.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41489
Datum: 2017-03-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47662


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
slováková_2017_dp.pdf 2.650Mb PDF Zobrazit/otevřít None
slováková_2017_op.pdf 313.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
slováková_2017_vp.pdf 355.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet