Marketingová komunikace u vybrané neziskové organizace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Brišová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Sitníková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:20Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:20Z |
|
dc.date.issued |
2017-03-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41487
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je zjištění účinnosti marketingové komunikace u vybrané neziskové organizace a návrhy na zlepšení. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. V teoretické části je definována nezisková společnost, marketingová komunikace a její části. Dále následuje charakteristika situačních analýz a marketingového výzkumu. V praktické části jsou provedeny jednotlivé analýzy a marketingový výzkum cílové skupiny formou dotazníku. V poslední kapitole práce jsou podle výsledků dotazníkového šetření popsány návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace v organizaci, které budou použitelné v praxi. |
|
dc.format |
72 s. (73 453 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
a non profit organization
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace u vybrané neziskové organizace |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of Selected Non-profit Organization |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2017-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of this bachelor thesis is to determine the effectiveness of marketing communication for selected non-profit organization and suggestions for improvement. The thesis is dividend into two parts, into the theoretical and practical part. In theoretical part is defined non-profit organization, marketing communication and its parts. Next point is characteristic situation analysis and marketing research. In practical part there is made analysis and marketing research of target group of customers via questionnaire. In the final part of thesis according to surfy results discussed proposals and recommendations for the improvement of marketing communication in the organization that will be usable in practise. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
47660
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account