Marketingová komunikace u vybrané neziskové organizace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace u vybrané neziskové organizace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace u vybrané neziskové organizace
Autor: Sitníková, Veronika
Vedoucí: Brišová, Hana
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je zjištění účinnosti marketingové komunikace u vybrané neziskové organizace a návrhy na zlepšení. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. V teoretické části je definována nezisková společnost, marketingová komunikace a její části. Dále následuje charakteristika situačních analýz a marketingového výzkumu. V praktické části jsou provedeny jednotlivé analýzy a marketingový výzkum cílové skupiny formou dotazníku. V poslední kapitole práce jsou podle výsledků dotazníkového šetření popsány návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace v organizaci, které budou použitelné v praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41487
Datum: 2017-03-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 47660


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
sitníková_2017_dp.pdf 2.992Mb PDF Zobrazit/otevřít None
sitníková_2017_op.pdf 305.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None
sitníková_2017_vp.pdf 209.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet