Stanovení cílových skupin značky ZetPrint

DSpace Repository

Language: English čeština 

Stanovení cílových skupin značky ZetPrint

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vorlová, Růžena
dc.contributor.author Majrichová, Nikola
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:19Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:19Z
dc.date.issued 2017-03-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41477
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na stanovení cílových skupin značky ZetPrint. Značka ZetPrint je tiskový eshop, kde je možnost objednat nabízené tiskoviny v libovolném množství a provedení. Tuto značku vytvořila firma Z STUDIO z důvodů rozšíření svého pole působnosti na internetu. Tiskoviny značky ZetPrint se dají využít v různých odvětvích. V odvětvích, která jsou potřeba blíže specifikovat. Z tohoto důvodu vychází primární cíl bakalářské práce a to stanovení cílových skupin s určením nejvhodnějších tiskovin pro danou cílovou skupinu. Práce má následující strukturu. V teoretické části budou definovány pojmy, použité v celé práci jako je kvantitativní výzkum, dotazníkové šetření, SWOT analýza, značka, konkurence atd. V praktické části práce jsou analýzy a celkové šetření vedoucí k stanovení cílových skupin. Je zde také zrealizován a vyhodnocen dotazník, analýza makroprostředí a mikroprostředí, z něhož bude vyplývat SWOT analýza. V konečné fázi práce jsou stanoveny cílové skupiny s nejvhodnějšími produkty a celkové shrnutí práce.
dc.format 84 s. a V. příloh
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject segmentace cs
dc.subject segment cs
dc.subject skupina cs
dc.subject zákazníci cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject značka cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject ZetPrint cs
dc.subject Segmentation en
dc.subject segment en
dc.subject group en
dc.subject customers en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject brand en
dc.subject questionnaire en
dc.subject ZetPrint en
dc.title Stanovení cílových skupin značky ZetPrint
dc.title.alternative Determining Target Groups of the ZetPrint Brand
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hanáková, Petra
dc.date.accepted 2017-06-06
dc.description.abstract-translated The bachelor paper is focused on determination of the target groups of the brand ZetPrint. The brand ZetPrint is a print e-shop where it is possible to order stationery in any quantity and versions. This brand has been created by the company Z Studio in order to increase the field of its activity on the Internet. The stationery made by ZetPrint can be applied in a great variety of sectors. In the sectors that have to be specified more accurately. The primary objective of the bachelor paper is to determine target groups and the most suitable stationery for a particular target group. The bachelor paper will be of the following structure. The theoretical part aims to define key terms like quantitative research, interrogatory survey, SWOT analysis, brand, competition etc. The practical part deals with analyses and global surveys leading to determination of the target groups. There will be also a questionnaire realized and evaluated, presurvey, analysis of microenvironment and macroenvironment which the SWOT analysis will result from. There will be a determination of the target groups with the most convenient products and a global summary of the paper in the final stage of the paper.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 47650
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
majrichová_2017_dp.zip 981.4Kb Unknown View/Open None
majrichová_2017_op.pdf 281.7Kb PDF View/Open None
majrichová_2017_vp.pdf 383.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account