Stanovení cílových skupin značky ZetPrint
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vorlová, Růžena
|
|
dc.contributor.author |
Majrichová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:19Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:19Z |
|
dc.date.issued |
2017-03-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41477
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na stanovení cílových skupin značky ZetPrint. Značka ZetPrint je tiskový eshop, kde je možnost objednat nabízené tiskoviny v libovolném množství a provedení. Tuto značku vytvořila firma Z STUDIO z důvodů rozšíření svého pole působnosti na internetu. Tiskoviny značky ZetPrint se dají využít v různých odvětvích. V odvětvích, která jsou potřeba blíže specifikovat. Z tohoto důvodu vychází primární cíl bakalářské práce a to stanovení cílových skupin s určením nejvhodnějších tiskovin pro danou cílovou skupinu. Práce má následující strukturu. V teoretické části budou definovány pojmy, použité v celé práci jako je kvantitativní výzkum, dotazníkové šetření, SWOT analýza, značka, konkurence atd. V praktické části práce jsou analýzy a celkové šetření vedoucí k stanovení cílových skupin. Je zde také zrealizován a vyhodnocen dotazník, analýza makroprostředí a mikroprostředí, z něhož bude vyplývat SWOT analýza. V konečné fázi práce jsou stanoveny cílové skupiny s nejvhodnějšími produkty a celkové shrnutí práce. |
|
dc.format |
84 s. a V. příloh |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
segment
|
cs |
dc.subject |
skupina
|
cs |
dc.subject |
zákazníci
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
ZetPrint
|
cs |
dc.subject |
Segmentation
|
en |
dc.subject |
segment
|
en |
dc.subject |
group
|
en |
dc.subject |
customers
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
ZetPrint
|
en |
dc.title |
Stanovení cílových skupin značky ZetPrint |
|
dc.title.alternative |
Determining Target Groups of the ZetPrint Brand |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hanáková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2017-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor paper is focused on determination of the target groups of the brand ZetPrint. The brand ZetPrint is a print e-shop where it is possible to order stationery in any quantity and versions. This brand has been created by the company Z Studio in order to increase the field of its activity on the Internet. The stationery made by ZetPrint can be applied in a great variety of sectors. In the sectors that have to be specified more accurately. The primary objective of the bachelor paper is to determine target groups and the most suitable stationery for a particular target group. The bachelor paper will be of the following structure. The theoretical part aims to define key terms like quantitative research, interrogatory survey, SWOT analysis, brand, competition etc. The practical part deals with analyses and global surveys leading to determination of the target groups. There will be also a questionnaire realized and evaluated, presurvey, analysis of microenvironment and macroenvironment which the SWOT analysis will result from. There will be a determination of the target groups with the most convenient products and a global summary of the paper in the final stage of the paper. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
47650
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account