Stanovení cílových skupin značky ZetPrint

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Stanovení cílových skupin značky ZetPrint

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Stanovení cílových skupin značky ZetPrint
Autor: Majrichová, Nikola
Vedoucí: Vorlová, Růžena
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na stanovení cílových skupin značky ZetPrint. Značka ZetPrint je tiskový eshop, kde je možnost objednat nabízené tiskoviny v libovolném množství a provedení. Tuto značku vytvořila firma Z STUDIO z důvodů rozšíření svého pole působnosti na internetu. Tiskoviny značky ZetPrint se dají využít v různých odvětvích. V odvětvích, která jsou potřeba blíže specifikovat. Z tohoto důvodu vychází primární cíl bakalářské práce a to stanovení cílových skupin s určením nejvhodnějších tiskovin pro danou cílovou skupinu. Práce má následující strukturu. V teoretické části budou definovány pojmy, použité v celé práci jako je kvantitativní výzkum, dotazníkové šetření, SWOT analýza, značka, konkurence atd. V praktické části práce jsou analýzy a celkové šetření vedoucí k stanovení cílových skupin. Je zde také zrealizován a vyhodnocen dotazník, analýza makroprostředí a mikroprostředí, z něhož bude vyplývat SWOT analýza. V konečné fázi práce jsou stanoveny cílové skupiny s nejvhodnějšími produkty a celkové shrnutí práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41477
Datum: 2017-03-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 47650


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
majrichová_2017_dp.zip 981.4Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
majrichová_2017_op.pdf 281.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
majrichová_2017_vp.pdf 383.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet