Stanovení cílových skupin značky ZetPrint
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Stanovení cílových skupin značky ZetPrint |
Autor: |
Majrichová, Nikola
|
Vedoucí: |
Vorlová, Růžena
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na stanovení cílových skupin značky ZetPrint. Značka ZetPrint je tiskový eshop, kde je možnost objednat nabízené tiskoviny v libovolném množství a provedení. Tuto značku vytvořila firma Z STUDIO z důvodů rozšíření svého pole působnosti na internetu. Tiskoviny značky ZetPrint se dají využít v různých odvětvích. V odvětvích, která jsou potřeba blíže specifikovat. Z tohoto důvodu vychází primární cíl bakalářské práce a to stanovení cílových skupin s určením nejvhodnějších tiskovin pro danou cílovou skupinu. Práce má následující strukturu. V teoretické části budou definovány pojmy, použité v celé práci jako je kvantitativní výzkum, dotazníkové šetření, SWOT analýza, značka, konkurence atd. V praktické části práce jsou analýzy a celkové šetření vedoucí k stanovení cílových skupin. Je zde také zrealizován a vyhodnocen dotazník, analýza makroprostředí a mikroprostředí, z něhož bude vyplývat SWOT analýza. V konečné fázi práce jsou stanoveny cílové skupiny s nejvhodnějšími produkty a celkové shrnutí práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41477
|
Datum:
|
2017-03-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
47650
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet