Komunikační plán společnosti XY, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Brišová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Koláříková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:19Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:19Z |
|
dc.date.issued |
2017-03-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41473
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je zpracování komunikačního plánu pro firmu XY, spol. s r. o. Teoretická část obsahuje pojmy týkající se marketingové komunikace, komunikačního mixu či komunikačního plánu. Teoretická část poslouží jako podklad pro zpracování části praktické. Praktická část se zabývá charakteristikou společnosti, dále popisuje současnou situaci ve firmě, její postavení na trhu a používané komunikační nástroje. S použitím SWOT analýzy, PEST analýzy a konkurenční analýzy bude vyhodnocena současná situace. Na základě získaných poznatků je sestaven nový komunikační plán, který bude obsahovat časový harmonogram a rozpočet. Závěr praktické části obsahuje návrhy a doporučení. |
|
dc.format |
65 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.title |
Komunikační plán společnosti XY, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Communication Plan of Company XY, s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2017-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main object of this Bachelor thesis is to create communication plan for the Company XY, Ltd. Theoretical part contains concepts about marketing communication, communication mix and communication plan. Theoretical part will serve as a support for creation Practical part. Practical part deals with characteristic of the company, describes current company´s situation, position on the market and the communication tools which were used. With using SWOT, PEST and the coppetitive analysis will evaluate current situation. According to results there will be made brand new communication plan with included time schedule and budget. The end of practical part includes offers and recommendations. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
47645
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account