Komunikační plán společnosti XY, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační plán společnosti XY, s.r.o. |
Autor: |
Koláříková, Eva
|
Vedoucí: |
Brišová, Hana
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je zpracování komunikačního plánu pro firmu XY, spol. s r. o. Teoretická část obsahuje pojmy týkající se marketingové komunikace, komunikačního mixu či komunikačního plánu. Teoretická část poslouží jako podklad pro zpracování části praktické. Praktická část se zabývá charakteristikou společnosti, dále popisuje současnou situaci ve firmě, její postavení na trhu a používané komunikační nástroje. S použitím SWOT analýzy, PEST analýzy a konkurenční analýzy bude vyhodnocena současná situace. Na základě získaných poznatků je sestaven nový komunikační plán, který bude obsahovat časový harmonogram a rozpočet. Závěr praktické části obsahuje návrhy a doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41473
|
Datum:
|
2017-03-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
47645
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet