dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Kolisko, Zdeněk
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T16:24:36Z |
|
dc.date.available |
2011-01-11T09:40:54Z |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4145
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této prace bylo optimalizovat nástroje marketingové komunikace firmy Ingersoll-Rand a stanovit strategii konkrétních aktivit. Dále chci navrhnout novou strategii obchodní značky. IR by měla vystupovat a jednat jako jednotná společnost, a to jak z pohledu zevnitř tak i zvenku a nikoli jako soustředění navzájem spolu nesouvisejících součástí. Marketingová komunikace firmy Ingersoll-Rand není harmonizovaná a komunikační mix plně neodpovídá požadavků cílové skupiny. Těžiště stávající marketingové komunikace spočívá v osobním prodeji, který k obchodování s komoditami firmy Ingersoll-Rand na obchodních trzích, převážně B2B, neodmyslitelně patří. Další nástroje marketingové komunikace jako jsou reklama, podpora prodeje, public relations a direct marketing byly doposud opomíjeny. Důkladná analýza stávajícího komunikačního mixu odhalila nedostatky ve všech jeho nástrojích. Každá z divizí společnosti má vlastní nástroje komunikace a společně působí na zákazníky nesourodým dojmem. Nástroje direct marketingu a podpory prodeje by měly být aktualizovány a přizpůsobeny rychlému vývoji firmy. Velkým organizačním deficitem trpí interní public relations a externí public relations je zcela na okraji marketingových aktivit Ingersoll-Rand. Reklama by pro splnění cílů Ingersoll-Rand měla být lépe načasovaná. Celkově stávající marketingové komunikaci chybí zesíťování a propojení do interních struktur firmy (zejména s ohledem na interní PR). Na základě hloubkové reflexe dosavadních aktivit firmy Ingersoll-Rand a porovnání s teoretickými východisky byla vypracovaná nová strategie obchodní značky a marketingová komunikace firmy Ingersoll-Rand. Tato strategie optimalizuje komunikační mix podniku, navrhuje konkrétní aktivity marketingové komunikace s ohledem na jejich zesíťování tak, aby náklady na nová opatření nepřesáhly rámec rozpočtu stanovený 1% z obratu firmy za minulý rok. Těžiště marketingové komunikace nadále zůstane v osobním prodeji s tím, že se prohloubí kvalifikace obchodníků. Nová marketingová komunikace se bude více opírat o novou strategii obchodní značky, direct marketing, který vyžaduje v první řadě zkvalitnění firemní databáze, a o podporu prodeje postavenou na účasti na veletrzích. Významnou část nové marketingové komunikace hraje public relation, které dozná změn jak ve své externí, tak ve své interní podobě a to s akcentem na interkulturní dimenzi podniku a prohloubení vztahu s médii. Nová strategie marketingové komunikace firmy Ingersoll-Rand je platná pro rok 2007. |
cs |
dc.format |
78 s, 13 s příloh |
cs |
dc.format.extent |
5552431 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.05.2009 |
|
dc.subject |
strategie obchodní značky
|
cs |
dc.subject |
obchodní značka
|
cs |
dc.subject |
Ingersoll-Rand
|
cs |
dc.subject |
komunikace obchodní značky
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
new branding communication
|
en |
dc.subject |
Ingersoll-Rand
|
en |
dc.subject |
branding
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Strategie marketingové komunikace firmy INGERSOLL-RAND |
cs |
dc.title.alternative |
Strategy of marketing communication of INGERSOLL-RAND company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurášková, Olga |
|
dc.date.accepted |
2007-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to optimize the tools of marketing communication of the Ingersoll-Rand company and to define the strategy of concrete activities. The marketing communication of the Ingersoll-Rand company is not harmonized and the communication mix does not correspond to the requirements of the target group. The emphasis of current marketing communication consists in personal selling that is inherent part and parcel of trading with the Ingersoll-Rand products on trading markets. Another tools of marketing communication such as advertising, promotion, public relations and direct marketing have been neglected up to now. A solid analysis of the current communication mix has exposed deficiencies in all its tools. Personal selling that is the main part of marketing communication of Ingersoll-Rand lacks a properly trained staff platform. The direct marketing and promotion tools should be brought up to date and adjusted to the quick development of the company. Internal public relations suffer from a big organizational deficiency and external public relations are completely on the margin of marketing activities of Ingersoll-Rand. The advertising should be better timed from the point of view of fulfilling the aims of Ingersoll-Rand. In general, the current marketing communication lacks cross bounding and connecting with internal company structures (especially in relation to internal PR). On the basis of an in-depth analysis of the existing activities of the Ingersoll-Rand company and its comparison with theoretical solutions a new strategy of marketing communication of the Ingersoll-Rand company has been developed. This strategy optimizes the company's communication mix, suggests concrete activities of marketing communication in relation to their cross bounding so that the costs for the new measurements do not exceed the budget scope defined with 1% from the company's turnover for the last year. The emphasis of marketing communication still remains on personal selling and at the same time the qualification of the sales managers will be deepened. The new marketing communication will be based more on new branding communication, direct marketing that requires mainly an improvement of the company's database and on promotion that means participation on trade fairs. A significant part of the new marketing communication play public relations that will undergo big changes both in their external and internal form with focus on the intercultural dimension of the company and deepening of its relationship with the media. The new marketing communication strategy of the Ingersoll-Rand company is valid for the year 2007. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
* |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4947
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
C |
|