Strategie marketingové komunikace firmy INGERSOLL-RAND

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie marketingové komunikace firmy INGERSOLL-RAND

Show full item record

No preview available
Title: Strategie marketingové komunikace firmy INGERSOLL-RAND
Author: Kolisko, Zdeněk
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Cílem této prace bylo optimalizovat nástroje marketingové komunikace firmy Ingersoll-Rand a stanovit strategii konkrétních aktivit. Dále chci navrhnout novou strategii obchodní značky. IR by měla vystupovat a jednat jako jednotná společnost, a to jak z pohledu zevnitř tak i zvenku a nikoli jako soustředění navzájem spolu nesouvisejících součástí. Marketingová komunikace firmy Ingersoll-Rand není harmonizovaná a komunikační mix plně neodpovídá požadavků cílové skupiny. Těžiště stávající marketingové komunikace spočívá v osobním prodeji, který k obchodování s komoditami firmy Ingersoll-Rand na obchodních trzích, převážně B2B, neodmyslitelně patří. Další nástroje marketingové komunikace jako jsou reklama, podpora prodeje, public relations a direct marketing byly doposud opomíjeny. Důkladná analýza stávajícího komunikačního mixu odhalila nedostatky ve všech jeho nástrojích. Každá z divizí společnosti má vlastní nástroje komunikace a společně působí na zákazníky nesourodým dojmem. Nástroje direct marketingu a podpory prodeje by měly být aktualizovány a přizpůsobeny rychlému vývoji firmy. Velkým organizačním deficitem trpí interní public relations a externí public relations je zcela na okraji marketingových aktivit Ingersoll-Rand. Reklama by pro splnění cílů Ingersoll-Rand měla být lépe načasovaná. Celkově stávající marketingové komunikaci chybí zesíťování a propojení do interních struktur firmy (zejména s ohledem na interní PR). Na základě hloubkové reflexe dosavadních aktivit firmy Ingersoll-Rand a porovnání s teoretickými východisky byla vypracovaná nová strategie obchodní značky a marketingová komunikace firmy Ingersoll-Rand. Tato strategie optimalizuje komunikační mix podniku, navrhuje konkrétní aktivity marketingové komunikace s ohledem na jejich zesíťování tak, aby náklady na nová opatření nepřesáhly rámec rozpočtu stanovený 1% z obratu firmy za minulý rok. Těžiště marketingové komunikace nadále zůstane v osobním prodeji s tím, že se prohloubí kvalifikace obchodníků. Nová marketingová komunikace se bude více opírat o novou strategii obchodní značky, direct marketing, který vyžaduje v první řadě zkvalitnění firemní databáze, a o podporu prodeje postavenou na účasti na veletrzích. Významnou část nové marketingové komunikace hraje public relation, které dozná změn jak ve své externí, tak ve své interní podobě a to s akcentem na interkulturní dimenzi podniku a prohloubení vztahu s médii. Nová strategie marketingové komunikace firmy Ingersoll-Rand je platná pro rok 2007.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4145
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.05.2009
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 4947


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kolisko_2007_dp.pdfBlocked 5.295Mb PDF
kolisko_2007_vp.doc 74Kb Microsoft Word View/Open
kolisko_2007_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account