[NEOBHÁJENO] Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Smýkalová, Věra
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:16Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:16Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41451
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na představení tiskové inzerce v periodickém tisku. Speciál-ně je zaměřena na periodický tisk v České republice s celostátním rozsahem určen pro věkovou kategorii 12 79 let s minimálním počtem vydání na 5x týdně. Práce zkoumá faktory, které ovlivňují zadavatele tištěné inzerce v rozhodování o jejím umístnění. V teoretické části je popsána inzerce, její formáty a vazba na marketingovou komunikaci. Dále je v práci představen periodický tisk a vyspecifikován okruh sledovaného periodického tisku, Práce představuje jednotlivé značky periodického tisku včetně jejich vlastnické a historické struktury. Praktická část analyzuje na základě monitoringu tisku pomocí komparativní analýzy množství inzerce ve vztahu ke vymezeným deníkům a jejich nákladu. Druhá analýza praktické části této práce je výzkumnou sondu, jejímž cílem je zjistit nejčastější faktory, které ovlivňují nákupní rozhodování při nákupu inzerce v periodickém tisku. Práce má také za úkol zjistit, jaké faktory ovlivňují zadavatele inzerce při výběru periodik.
dc.format 65s (60 221 znaků), příloha 22
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Inzerce cs
dc.subject periodický tisk cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject advertising en
dc.subject periodic print en
dc.subject purchase behaviour en
dc.title [NEOBHÁJENO] Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Purchase preferences in deciding on placing print advertising in periodicals
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bureš, Vladislav
dc.date.accepted 2017-05-26
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the introduction of print advertising in periodicals. It is particularly focused on periodicals in the Czech Republic with a national scope oriented on the age group 12 79-year-old with minimal release to five times a week. The work exam-ines the factors which affect the print advertising customer in deciding where to place their advertisements. The theoretical part deals with advertising itself, its formats and connec-tion with marketing communication. The thesis also presents periodicals and specifies kinds of the particular periodicals. The work introduces individual brands of periodicals, including their ownership and history. The practical part examines, on the basis of press monitoring by means of comparative analysis, the amount of advertising in relation to the specified daily newspapers and their circulation. The second analysis of the practical part of this thesis is a research aiming to identify the most common factors which influence purchasing decisions when buying advertising in periodicals. Another aim of this thesis is to find out what factors influence advertising customers in their selection of periodicals.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47616
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2017-04-27
local.subject noviny cs
local.subject reklamní strategie cs
local.subject newspapers en
local.subject advertising strategy en


Files in this item

Files Size Format View Description
smýkalová_2017_dp.pdf 3.100Mb PDF View/Open None
smýkalová_2017_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
smýkalová_2017_vp.doc 158Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account