[NEOBHÁJENO] Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
Autor: Smýkalová, Věra
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na představení tiskové inzerce v periodickém tisku. Speciál-ně je zaměřena na periodický tisk v České republice s celostátním rozsahem určen pro věkovou kategorii 12 79 let s minimálním počtem vydání na 5x týdně. Práce zkoumá faktory, které ovlivňují zadavatele tištěné inzerce v rozhodování o jejím umístnění. V teoretické části je popsána inzerce, její formáty a vazba na marketingovou komunikaci. Dále je v práci představen periodický tisk a vyspecifikován okruh sledovaného periodického tisku, Práce představuje jednotlivé značky periodického tisku včetně jejich vlastnické a historické struktury. Praktická část analyzuje na základě monitoringu tisku pomocí komparativní analýzy množství inzerce ve vztahu ke vymezeným deníkům a jejich nákladu. Druhá analýza praktické části této práce je výzkumnou sondu, jejímž cílem je zjistit nejčastější faktory, které ovlivňují nákupní rozhodování při nákupu inzerce v periodickém tisku. Práce má také za úkol zjistit, jaké faktory ovlivňují zadavatele inzerce při výběru periodik.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41451
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: F 47616


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
smýkalová_2017_dp.pdf 3.100Mb PDF Zobrazit/otevřít None
smýkalová_2017_op.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
smýkalová_2017_vp.doc 158Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet