Strategie online marketingu portálu Aukro.cz
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Krejza, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:15Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:15Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41438
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce Strategie online marketingu portálu Aukro.cz je analýza nástrojů internetového marketingu společnosti Aukro. V teoretické části se práce zaměřuje na představení a popis těchto nástrojů, jak fungují, jaké jsou jejich výhody, pro jaké záměry a cíle jsou tyto nástroje vhodné. Zároveň se zabývá tématem vyhodnocování jejich efekti-vity a představuje problematiku optimalizace pro vyhledávače (SEO). V praktické části jsou nástroje analyzovány z pohledu jejich efektivity, v případě SEO analýzy se snaží odhalit prostor pro zlepšení v rámci přirozených výsledků hledání ve vyhledávačích. Výstupem práce je pak zhodnocení výkonnosti internetové komunikace portálu Aukro.cz a navrhnutí konkrétních změn v rámci analyzovaných nástrojů. |
|
dc.format |
78 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
výkonnostní marketing
|
cs |
dc.subject |
KPI
|
cs |
dc.subject |
konverze
|
cs |
dc.subject |
PPC
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
Sklik
|
cs |
dc.subject |
AdWords
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
RTB
|
cs |
dc.subject |
display
|
cs |
dc.subject |
bannerová
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
Google Analytics
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
Online marketing
|
en |
dc.subject |
performance marketing
|
en |
dc.subject |
KPI
|
en |
dc.subject |
conversion
|
en |
dc.subject |
PPC
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
Sklik
|
en |
dc.subject |
AdWords
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
RTB
|
en |
dc.subject |
display ads
|
en |
dc.subject |
Google Analytics
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.title |
Strategie online marketingu portálu Aukro.cz |
|
dc.title.alternative |
Online Marketing Strategy of Aukro.cz |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2017-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of the dissertation theme Online marketing strategy of Aukro.cz is the tools analysis of internet marketing for the company Aukro.cz. In the theoretical par the thesis focuses on introducing and describing these tools, how they work, what are their benefits, what intentions and objectives are they appropriate for. It also deals with the evaluation of their effectiveness and represents the issue of optimalisation for the search engines (SEO). In a practical part the tools are analyzed in terms of their effectiveness. In case of SEO analysis it tries to reveal the area for improvement within the natural search results in the search engines. Eventually the output of this work is the evaluation of the internet commu-nication for Aukro.cz and the proposals of specific changes in regards of analyzed tools. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47599
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account