Strategie online marketingu portálu Aukro.cz

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategie online marketingu portálu Aukro.cz

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategie online marketingu portálu Aukro.cz
Autor: Krejza, Lukáš
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Cílem diplomové práce Strategie online marketingu portálu Aukro.cz je analýza nástrojů internetového marketingu společnosti Aukro. V teoretické části se práce zaměřuje na představení a popis těchto nástrojů, jak fungují, jaké jsou jejich výhody, pro jaké záměry a cíle jsou tyto nástroje vhodné. Zároveň se zabývá tématem vyhodnocování jejich efekti-vity a představuje problematiku optimalizace pro vyhledávače (SEO). V praktické části jsou nástroje analyzovány z pohledu jejich efektivity, v případě SEO analýzy se snaží odhalit prostor pro zlepšení v rámci přirozených výsledků hledání ve vyhledávačích. Výstupem práce je pak zhodnocení výkonnosti internetové komunikace portálu Aukro.cz a navrhnutí konkrétních změn v rámci analyzovaných nástrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41438
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 47599


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
krejza_2017_dp.pdf 3.117Mb PDF Zobrazit/otevřít None
krejza_2017_op.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
krejza_2017_vp.doc 150Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet