Strategie online marketingu portálu Aukro.cz
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Strategie online marketingu portálu Aukro.cz |
Autor: |
Krejza, Lukáš
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce Strategie online marketingu portálu Aukro.cz je analýza nástrojů internetového marketingu společnosti Aukro. V teoretické části se práce zaměřuje na představení a popis těchto nástrojů, jak fungují, jaké jsou jejich výhody, pro jaké záměry a cíle jsou tyto nástroje vhodné. Zároveň se zabývá tématem vyhodnocování jejich efekti-vity a představuje problematiku optimalizace pro vyhledávače (SEO). V praktické části jsou nástroje analyzovány z pohledu jejich efektivity, v případě SEO analýzy se snaží odhalit prostor pro zlepšení v rámci přirozených výsledků hledání ve vyhledávačích. Výstupem práce je pak zhodnocení výkonnosti internetové komunikace portálu Aukro.cz a navrhnutí konkrétních změn v rámci analyzovaných nástrojů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41438
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
47599
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet