Hybridizace masových médií a propojení internetu a televize
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Hnilička, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:14Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:14Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41428
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je deskripce a analýza hybridizace masových médií (televize, tisku a rozhlasu) popsat tento fenomén, jeho vznik a postupný vývoj z pohledu mediální komunikace. Vzhledem k tomu, že se nejintenzivněji vyvíjí ve spojení s televizí, je v této práci věnován největší prostor právě hybridizaci televize, v rámci které dochází k propojení televizního vysílání a internetové technologie HbbTV. Hlavním cílem je pomocí vlastního výzkumu zodpovědět klíčové otázky: zda-li je hybridizace televizního vysílání přijímána koncovými uživateli (diváky) pozitivně a má tedy potenciál dalšího masového rozvoje ve střednědobém horizontu 5 let. |
|
dc.format |
71s. (77988) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
masová média
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
televize
|
cs |
dc.subject |
červené tlačítko
|
cs |
dc.subject |
hbbtv
|
cs |
dc.subject |
smart tv
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
mass media
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
televison
|
en |
dc.subject |
red button
|
en |
dc.subject |
hbbtv
|
en |
dc.subject |
smart tv
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.title |
Hybridizace masových médií a propojení internetu a televize |
|
dc.title.alternative |
Mass Media Hybridization and Interconnection of Internet and Television Devices |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2017-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The initial goal of this bachelor thesis is description and analysis of mass media hybridization in areas of TV, print and radio broadcast. In detail, the goal is to to describe this phenomenon, its inception and development from the media communication's point of view. This work mainly focus on hybridization of TV media due to the clear evidence of this phenomenon due to lastest break-throug technology of HbbTV. The very goal of this work is to design a research, that shall resolve critical questions whether hybridization of TV is positively perceived by end users, viewers. Hence to answer, whether there is potential for further mass deployment and progress of such technology in next 5 years. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47585
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account