Hybridizace masových médií a propojení internetu a televize

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hybridizace masových médií a propojení internetu a televize

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Hnilička, Lukáš
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:14Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:14Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41428
dc.description.abstract Cílem této práce je deskripce a analýza hybridizace masových médií (televize, tisku a rozhlasu) popsat tento fenomén, jeho vznik a postupný vývoj z pohledu mediální komunikace. Vzhledem k tomu, že se nejintenzivněji vyvíjí ve spojení s televizí, je v této práci věnován největší prostor právě hybridizaci televize, v rámci které dochází k propojení televizního vysílání a internetové technologie HbbTV. Hlavním cílem je pomocí vlastního výzkumu zodpovědět klíčové otázky: zda-li je hybridizace televizního vysílání přijímána koncovými uživateli (diváky) pozitivně a má tedy potenciál dalšího masového rozvoje ve střednědobém horizontu 5 let.
dc.format 71s. (77988)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject masová média cs
dc.subject internet cs
dc.subject televize cs
dc.subject červené tlačítko cs
dc.subject hbbtv cs
dc.subject smart tv cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject mass media en
dc.subject internet en
dc.subject televison en
dc.subject red button en
dc.subject hbbtv en
dc.subject smart tv en
dc.subject digital marketing en
dc.title Hybridizace masových médií a propojení internetu a televize
dc.title.alternative Mass Media Hybridization and Interconnection of Internet and Television Devices
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2017-05-25
dc.description.abstract-translated The initial goal of this bachelor thesis is description and analysis of mass media hybridization in areas of TV, print and radio broadcast. In detail, the goal is to to describe this phenomenon, its inception and development from the media communication's point of view. This work mainly focus on hybridization of TV media due to the clear evidence of this phenomenon due to lastest break-throug technology of HbbTV. The very goal of this work is to design a research, that shall resolve critical questions whether hybridization of TV is positively perceived by end users, viewers. Hence to answer, whether there is potential for further mass deployment and progress of such technology in next 5 years.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47585
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
hnilička_2017_dp.pdf 16.58Mb PDF View/Open None
hnilička_2017_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
hnilička_2017_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account