Hybridizace masových médií a propojení internetu a televize

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Hybridizace masových médií a propojení internetu a televize

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Hybridizace masových médií a propojení internetu a televize
Autor: Hnilička, Lukáš
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Cílem této práce je deskripce a analýza hybridizace masových médií (televize, tisku a rozhlasu) popsat tento fenomén, jeho vznik a postupný vývoj z pohledu mediální komunikace. Vzhledem k tomu, že se nejintenzivněji vyvíjí ve spojení s televizí, je v této práci věnován největší prostor právě hybridizaci televize, v rámci které dochází k propojení televizního vysílání a internetové technologie HbbTV. Hlavním cílem je pomocí vlastního výzkumu zodpovědět klíčové otázky: zda-li je hybridizace televizního vysílání přijímána koncovými uživateli (diváky) pozitivně a má tedy potenciál dalšího masového rozvoje ve střednědobém horizontu 5 let.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41428
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47585


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hnilička_2017_dp.pdf 16.58Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hnilička_2017_op.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hnilička_2017_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet