Hybridizace masových médií a propojení internetu a televize
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Hybridizace masových médií a propojení internetu a televize |
Autor: |
Hnilička, Lukáš
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je deskripce a analýza hybridizace masových médií (televize, tisku a rozhlasu) popsat tento fenomén, jeho vznik a postupný vývoj z pohledu mediální komunikace. Vzhledem k tomu, že se nejintenzivněji vyvíjí ve spojení s televizí, je v této práci věnován největší prostor právě hybridizaci televize, v rámci které dochází k propojení televizního vysílání a internetové technologie HbbTV. Hlavním cílem je pomocí vlastního výzkumu zodpovědět klíčové otázky: zda-li je hybridizace televizního vysílání přijímána koncovými uživateli (diváky) pozitivně a má tedy potenciál dalšího masového rozvoje ve střednědobém horizontu 5 let. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41428
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
47585
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet