PR komunikace v blogové sféře

DSpace Repository

Language: English čeština 

PR komunikace v blogové sféře

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Záchvějová, Eva
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:12Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:12Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41418
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o využití public relations v české blogové sféře. Jejím cílem je zjistit, zda je tento marketingový trend efektivním nástrojem k propagaci značky či firmy a jak tato forma propagace funguje. Teoretická část práce je tvořena definicemi základních pojmů potřebných pro pochopení následující části. Zabývá se tedy obecně komunikačním mixem, dále public relations a dalšími částmi komunikačního mixu, marketingovou komunikací, marketingovým vý-zkumem, budováním a řízením značky a definicí a rozdělením blogů a dalšími termíny z oblasti internetu, blogové sféry a internetového portálu Youtube. V praktické části jsou shrnuta data z práce ročníkové, výsledky z dotazníkového šetření u samotných spotřebitelů. Dále je zde vyhodnocen provedený hloubkový rozhovor se zá-stupkyní české blogové/youtube scény a vyhodnoceno provedené šetření u samotných fi-rem, které blogerky a videoblogerky využívají jako určitou formu propagace. Výstupem práce je doporučení pro zlepšení využití blogerek/videoblogerek v rámci komunikačního mixu.
dc.format 65 s. 102 256 znaků
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject blog cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject public relations cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject YouTube cs
dc.subject blog en
dc.subject communication mix en
dc.subject public relations en
dc.subject branding en
dc.subject social networks en
dc.subject YouTube en
dc.title PR komunikace v blogové sféře
dc.title.alternative PR Communication in Blog Sphere
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Burgr, Ladislav
dc.date.accepted 2017-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on the use of Public Relations in the Czech blogosphere. The aim is to determine whether this marketing trend is an effective tool to promote a brand or a company and how this promotion form works. The theoretical part consists of definitions of basic terms necessary for understanding the following section. It deals with the general communication mix, public relations and other parts of the communication mix, with marketing communications, marketing research, brand building and management, and the definition and division of blogs and other terms of the internet, blogosphere and the internet portal YouTube. The practical part summarizes the data of the seminar work, the results of the survey by the consumers. Furthermore, there is evaluated an in-depth interview with a representative of the Czech blog/YouTube scene and evaluated the company investigations, which are used by bloggers and video bloggers as a form of promotion. The outcome of this work is the recommendation for an improvement of the utilization of bloggers and video bloggers within the communication mix.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47574
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
záchvějová_2017_dp.zip 25.83Mb Unknown View/Open None
záchvějová_2017_op.pdf 424.6Kb PDF View/Open None
záchvějová_2017_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account