PR komunikace v blogové sféře

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

PR komunikace v blogové sféře

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: PR komunikace v blogové sféře
Autor: Záchvějová, Eva
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o využití public relations v české blogové sféře. Jejím cílem je zjistit, zda je tento marketingový trend efektivním nástrojem k propagaci značky či firmy a jak tato forma propagace funguje. Teoretická část práce je tvořena definicemi základních pojmů potřebných pro pochopení následující části. Zabývá se tedy obecně komunikačním mixem, dále public relations a dalšími částmi komunikačního mixu, marketingovou komunikací, marketingovým vý-zkumem, budováním a řízením značky a definicí a rozdělením blogů a dalšími termíny z oblasti internetu, blogové sféry a internetového portálu Youtube. V praktické části jsou shrnuta data z práce ročníkové, výsledky z dotazníkového šetření u samotných spotřebitelů. Dále je zde vyhodnocen provedený hloubkový rozhovor se zá-stupkyní české blogové/youtube scény a vyhodnoceno provedené šetření u samotných fi-rem, které blogerky a videoblogerky využívají jako určitou formu propagace. Výstupem práce je doporučení pro zlepšení využití blogerek/videoblogerek v rámci komunikačního mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41418
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47574


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
záchvějová_2017_dp.zip 25.83Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
záchvějová_2017_op.pdf 424.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
záchvějová_2017_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet