Sociální reklama se zaměřením na problematiku palmového oleje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama se zaměřením na problematiku palmového oleje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Vávrová, Kristýna
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:12Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:12Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41416
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na sociální reklamu v oblasti problematiky palmového oleje. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti sociálního marketingu, sociální reklamy, reklamního spotu a zabývá se také problematikou spojenou s produkcí palmového oleje. V praktické části se práce věnuje současnému stavu problematiky v České republice, popisu reklamních spotů a organizacím, které stojí za jejich vznikem. Poslední část je věnována vyhodnocení kvalitativního výzkumu, který zkoumá význam emocí v sociální reklamě zaměřené na problematiku palmového oleje.
dc.format 69 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject palmový olej cs
dc.subject reklamní spot cs
dc.subject emoce cs
dc.subject social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject palm oil en
dc.subject advertising spot en
dc.subject emotions en
dc.title Sociální reklama se zaměřením na problematiku palmového oleje
dc.title.alternative Social Advertising Focused on Issue of Palm Oil
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2017-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on social advertising in palm oil issue. The theoretical part explains fundamental terms such as social marketing, social advertising, advertising spot and also deals with palm oil production issue. In the practical part the thesis deals with the current state of the issue in the Czech Republic, with description of advertising spots and with organizations that stand behind them. The last part is devoted to the evaluation of qualitative research, which is focused on the importance of emotions in social advertising focused on palm oil issues.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47572
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
vávrová_2017_dp.pdf 2.821Mb PDF View/Open None
vávrová_2017_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
vávrová_2017_vp.doc 171Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account