Sociální reklama se zaměřením na problematiku palmového oleje

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální reklama se zaměřením na problematiku palmového oleje

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální reklama se zaměřením na problematiku palmového oleje
Autor: Vávrová, Kristýna
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na sociální reklamu v oblasti problematiky palmového oleje. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti sociálního marketingu, sociální reklamy, reklamního spotu a zabývá se také problematikou spojenou s produkcí palmového oleje. V praktické části se práce věnuje současnému stavu problematiky v České republice, popisu reklamních spotů a organizacím, které stojí za jejich vznikem. Poslední část je věnována vyhodnocení kvalitativního výzkumu, který zkoumá význam emocí v sociální reklamě zaměřené na problematiku palmového oleje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41416
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47572


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vávrová_2017_dp.pdf 2.821Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vávrová_2017_op.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
vávrová_2017_vp.doc 171Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet