dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Timkovičová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:12Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:12Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41414
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou vlivu věrnostního programu na budování image značky, konkrétně u lékárenské značky Dr. Max. Dále zjišťuje, jak jsou zákazníci s věrnostním programem spokojeni a jaké jsou důvody přihlášení či nepřihlášení se do věr-nostního programu Karta výhod Dr. Max. Práce se také zabývá zákaznickou věrností a okrajově i malým průzkumem konkurence této lékárenské firmy. Teoretická část shrnuje základní poznatky o věrnostních programech, zákazníkovi a řízení vztahů se zákazníky, image, značce a současně i budování značky. Ve výzkumné části je vyhodnocen vliv věr-nostního programu na budování image značky Dr. Max. V závěru je pak shrnuto několik doporučení, která pomohou zvýšit počet členů věrnostního programu. |
|
dc.format |
54 s. (92 253 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
věrnostní program
|
cs |
dc.subject |
image značky
|
cs |
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
řízení vztahů se zákaz-níky
|
cs |
dc.subject |
zákaznická věrnost
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
Loyalty program
|
en |
dc.subject |
Sales support
|
en |
dc.subject |
Brand image
|
en |
dc.subject |
Brand building
|
en |
dc.subject |
Marketing communications
|
en |
dc.subject |
Customer relationship management
|
en |
dc.title |
Vliv věrnostních programů na budování image značky |
|
dc.title.alternative |
Impact of Loyalty Programmes on Brand Building |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bureš, Vladislav |
|
dc.date.accepted |
2017-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with influence of loyalty program on brand image building, in particular Dr. Max pharmacy chain. Furthermore, it analyses customer's satisfaction with loyalty program, and pros and cons of being a member of loyalty program ´Karta výhod Dr. Max´. The thesis also deals with loyalty of customers, and with a small competitive analysis. The first part is focused on terms explanation about loyalty programmes, custom-ers, and customers relationship management, image, brand and brand image. Impact of loy-alty program on brand building Dr. Max is evaluated in the second part. Finally, recom-mendations are presented to increase the number of members participating in the loyalty program. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47570
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-27 |
|