Vliv věrnostních programů na budování image značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv věrnostních programů na budování image značky

Show full item record

No preview available
Title: Vliv věrnostních programů na budování image značky
Author: Timkovičová, Nikola
Advisor: Weberová, Dagmar
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou vlivu věrnostního programu na budování image značky, konkrétně u lékárenské značky Dr. Max. Dále zjišťuje, jak jsou zákazníci s věrnostním programem spokojeni a jaké jsou důvody přihlášení či nepřihlášení se do věr-nostního programu Karta výhod Dr. Max. Práce se také zabývá zákaznickou věrností a okrajově i malým průzkumem konkurence této lékárenské firmy. Teoretická část shrnuje základní poznatky o věrnostních programech, zákazníkovi a řízení vztahů se zákazníky, image, značce a současně i budování značky. Ve výzkumné části je vyhodnocen vliv věr-nostního programu na budování image značky Dr. Max. V závěru je pak shrnuto několik doporučení, která pomohou zvýšit počet členů věrnostního programu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41414
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 47570


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
timkovičová_2017_dp.pdf 4.216Mb PDF View/Open None
timkovičová_2017_op.doc 158.5Kb Unknown View/Open None
timkovičová_2017_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account